Všeobecné obchodné podmienky

 

  1. Úvodné ustanovenia

1.1    Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú základné podmienky poskytovania služieb zo strany poskytovateľa zákazníkom, objednávania jednotlivých poskytovaných služieb zákazníkmi, uzatvárania zmluvy medzi poskytovateľom a zákazníkmi a reklamačných podmienok v prípade reklamácie služby zákazníkom.

 

  1. Predmet zmluvy a základné pojmy

2.1    Poskytovateľ sa na základe podmienok dohodnutých v zmluve a týchto VOP zaväzuje, že poskytne zákazníkovi služby v rozsahu podľa objednávky a zákazník sa zaväzuje, že uhradí cenu za poskytnuté služby v dohodnutom čase a rozsahu.

2.2    Poskytovateľom sa pre účely týchto VOP rozumie Baccata, s.r.o., Nová 315/143, 900 31 Stupava, IČO: 52305601, DIČ: 2120981346.

2.3    Zákazníkom sa pre účely týchto VOP rozumie právnická alebo fyzická osoba, ktorej na základe jej objednávky bude poskytnutá služba a zaplatí zaň odplatu v súlade s objednávkou a ustanoveniami týchto VOP.

2.4    Spotrebiteľom sa pre účely týchto VOP rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy podľa tých VOP nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

2.5    Zmluvou sa pre účely týchto VOP rozumie zmluva o poskytovaní služieb uzavretá podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č. 40/1964 Zb. podľa Občianskeho zákonníka.

2.6    Službami sa pre účely týchto VOP rozumejú služby poskytované poskytovateľom uvedené na stránke www.luciabullova.sk.

 

  1. Objednávka

3.1    Služby ponúkané poskytovateľom sa poskytnú zákazníkovi na základe záväznej objednávky zákazníka a za podmienok a v súlade s týmito VOP. Objednávku môže zákazník uskutočniť (i) osobne, (ii) telefonicky na telefónnom čísle +421 948 688 638, iii) prostredníctvom e-mailu zaslaného na info@luciabullova.sk alebo na ostatné aktuálne e-maily poskytovateľa (iv) prostredníctvom on-line formulára uverejneného na internetovej stránke www.luciabullova.sk.

3.2    V objednávke musí zákazník uviesť povinné údaje objednávky. Ak je zákazníkom fyzická osoba, v objednávke uvedie meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, emailovú adresu a objednanú službu.

3.3    Ak je zákazníkom podnikateľ, v objednávke uvedenie obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je pridelené) a objednanú službu a kontaktnú osobu (osobu zodpovednú za objednávku), v rozsahu meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo a e-mail.

3.4    Objednávka uskutočnená osobne je záväzná potvrdením objednávky zákazníka. Objednávka uskutočnená telefonicky je záväzná telefonickým potvrdením objednávky zákazníka. Objednávka uskutočnená  prostredníctvom elektronickej pošty je záväzná momentom odoslania e-mailu zákazníka. Objednávka uskutočnená prostredníctvom on-line formulára uvedeného na webstránke je považovaná za záväznú zo strany zákazníka vyplnením všetkých povinných údajov a stlačením tlačidla „objednať si konzultáciu“.

3.5    Záväzným akceptovaním objednávky zákazníka poskytovateľom je osobné, telefonické alebo e-mailové potvrdenie o akceptovaní objednávky poskytovateľom. Záväzným akceptovaním objednávky zákazníka poskytovateľom dochádza k uzavretiu zmluvy o poskytovaní služieb medzi poskytovateľom a zákazníkom. Na e-mailovú adresu zákazníka budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadne jeho objednávky

3.6    Momentom záväznosti objednávky zo strany zákazníka zákazník potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu služby. Momentom uskutočnenia záväznej objednávky zo strany zákazníka zákazník zároveň vyjadruje súhlas s týmito VOP a súhlas so zasielaním elektronických faktúr podľa § 71, ods. b), zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

 

  1. Práva a povinnosti účastníkov zmluvy

4.1    Poskytovateľ je povinný dodať na základe objednávky potvrdenej poskytovateľom zákazníkovi službu v dohodnutom termíne a odovzdať zákazníkovi písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie služby.

4.2    Poskytovateľ má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny služby od zákazníka.

4.3    Zákazník je povinný prevziať objednanú službu a zaplatiť poskytovateľovi dohodnutú cenu v dohodnutej lehote splatnosti.

 

  1. Dodacie podmienky

5.1    Služba je poskytovaná podľa kategórií vybraných služieb umiestnených na internetovej stránke poskytovateľa v sekcii služby. Poskytovateľ je povinný objednávku zákazníka splniť a službu dodať v dohodnutej lehote.

5.2    Zákazník je povinný službu prevziať.

 

  1. Cena služby

6.1    Zákazník je povinný zaplatiť poskytovateľovi cenu služby uvedenú na webstránke v sekcii služby.

6.2    Cenu služby sa považuje za uhradenú momentom pripísania na účet poskytovateľa.

6.3    Zákazník je povinný zaplatiť poskytovateľovi cenu služby na základe vystavenej faktúry.

 

  1. 7. Odstúpenie od zmluvy

7.1    Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 40/1064 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení.

7.2    Zákazník, ktorý je spotrebiteľom zmysle ustanovenia zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“), nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je predmetom zmluvy podľa týchto VOP dielo zhotovené podľa osobitných požiadaviek zákazníka, dielo zhotovené na mieru alebo dielo určené osobitne pre jedného zákazníka podľa § 7 ods. 6 písm. c) Zákona.

 

  1. Autorské práva

8.1      Poskytovateľ je nositeľom všetkých osobnostných a majetkových práv k dielam, ktoré zákazníkovi vytvorí (napr. Analýza a odporúčania, Štúdia a návrh, vrátane 3D vizualizácie, Projekt).

8.2      Riadnym a včasným zaplatením úplnej ceny za službu/dielo a odovzdaním služby/diela udeľuje poskytovateľ zákazníkovi vecne a miestne obmedzenú výhradnú odplatnú licenciu po dobu trvania majetkových práv k dielu na použitie diela – na realizáciu objednaného projektu/záhrady a jej príslušenstva, a to na mieste realizácie záhrady. Zákazník je oprávnený použiť dielo výlučne na realizáciu jednej záhrady resp. na realizáciu jedného projektu.

8.3      Zákazník nie je oprávnený dielo akýmkoľvek spôsobom rozmnožovať, spracovať, preložiť alebo iným spôsobom používať, vrátane použitia vizualizácie diela na reklamné účely, prezentáciu projektu, alebo na akékoľvek komerčné zverejnenie tejto vizualizácie vytvorenej poskytovateľom.

8.4      Zákazník je oprávnený udeliť tretej osobe súhlas na použitie diela v rozsahu udelenej licencie alebo postúpiť práva z licencie na tretiu osobu len na základe písomného súhlasu poskytovateľa.

8.5      Použitie diela nad rámec poskytnutého súhlasu na jeho použite je nezákonné a zakladá trestnoprávnu zodpovednosť zákazníka ako aj právo poskytovateľa domáhať sa voči zákazníkovi ochrany svojho autorského práva postupom podľa § 58 Autorského zákona vrátane náhrady škody, náhrady nemajetkovej ujmy a vydania bezdôvodného obohatenia.

 

  1. Podmienky a spôsob reklamácie v prípade, ak je zákazníkom spotrebiteľ

9.1      Poskytovateľ vyhlasuje, že služby bude poskytovať v kvalite, ktorú je možné rozumne očakávať s prihliadnutím na ich povahu, účel, cenu služby a podmienky poskytnutia služby.

9.2      Zákazník je oprávnený reklamovať vady služieb u poskytovateľa v lehote 10 dní odo dňa odovzdania služby/diela, a to prostredníctvom elektronickej pošty na adrese info@luciabullova.sk.V reklamácii je zákazník povinný presne špecifikovať, v čom spočíva reklamovaná vada.

9.3      Poskytovateľ je povinný doručiť zákazníkovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

9.4      O vybavení reklamácie podľa predchádzajúcej vety je poskytovateľ povinný zákazníka informovať.

9.5      Pokiaľ zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

9.6      Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky na stránke http://www.mhsr.sk. Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

9.7      V ostatných prípadoch sa reklamácia vady spravuje príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

 

  1. Záverečné ustanovenia

10.1    V prípade, že sa ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP ukáže ako neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné alebo sa ním stane, nemá táto skutočnosť vplyv na ostatné ustanovenia VOP, ktoré zostávajú naďalej v platnosti.

10.2    Vzťahy poskytovateľa a zákazníka, ktoré nie sú výslovne upravené v týchto podmienkach sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

10.3    Tieto VOP vrátane cenníka poskytovateľa je poskytovateľ oprávnený kedykoľvek jednostranne zmeniť. O takejto zmene je povinný poskytovateľ informovať zákazníka najmenej 30 dní pred účinnosťou takejto zmeny, a to prostredníctvom elektronickej pošty zaslanej na e-mailovú adresu alebo zverejnením zmenených VOP na stránke www.luciabullova.sk v sekcii VOP. Pokiaľ so zmenou podmienok nebude zákazník súhlasiť, je oprávnený v lehote 15 dní od uverejnenia zmenených VOP zmluvu ukončiť doručením oznámenia poskytovateľovi na e-mailovú adresu poskytovateľa www.luciabullova.sk. Márnym uplynutím lehoty sa má za to, že so zmenou podmienok zákazník súhlasí a zmenené VOP nadobudnú účinnosť dňom v nich uvedeným.

10.4    Kontaktné údaje poskytovateľa sú uvedené na stránke www.luciabullova.sk v sekcii Kontakt.

10.5    Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.03.2019.